fbpx
facebook
instagram
χάρτης
τηλέφωνο
Αρχική
Studio 54 Fitness Academy

Ο χρόνιος πόνος είναι ένας επίμονος πόνος ο οποίος διαρκεί περισσότερο από έξι μήνες εως και χρόνια. Μπορεί να οφείλεται σε παλιούς τραυματισμούς, μυοσκελετικά προβλήματα, κακή στάση σώματος, κατάθλιψη, συνήθως όμως παρουσιάζεται χωρίς καμιά προφανή αιτία.

Η αίσθηση του πόνου προέρχεται από το νευρικό μας σύστημα και τον εγκέφαλο και είναι συνήθως μια προειδοποίηση του σώματος ότι κάτι δεν πάει καλά. Αν ο πόνος είναι ήπιος , ίσως το πρόβλημα να είναι μικρό, αν είναι ανησυχητικά έντονος θα πρέπει να ζητηθεί βοήθεια από γιατρό.

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ
Ο χρόνιος πόνος συνοδεύεται συχνά από μια ποικιλία συμπτωμάτων όπως μυϊκός σπασμός, έλλειψη ενέργειας, κούραση, περιορισμένη κινητικότητα, δυσκολία στον ύπνο, απουσία πείνας. Τα πιο συχνά συμπτώματα χρόνιου πόνου είναι ο πονοκέφαλος, η οσφυαλγία-ισχιαλγία, πόνοι στην πλάτη, στον αυχένα, στις αρθρώσεις και στους μύες. Το αποτέλεσμα είναι η εκδήλωση ψυχολογικών ξεσπασμάτων όπως ανησυχία, φόβος και κατάθλιψη.

Όταν ζούμε πονώντας για μεγάλο χρονικό διάστημα, η κατάσταση μπορεί να γίνει χειρότερη. Ο πόνος περιορίζει την καθημερινότητα του ανθρώπου, τον αποτρέπει από απλές δραστηριότητες και τον οδηγεί στην εσωστρέφεια και την αποθάρρυνση.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Η αντιμετώπιση μιας τέτοιας κατάστασης θα μπορούσε να είναι η ψυχολογική υποστήριξη, η φαρμακευτική θεραπεία, η φυσικοθεραπεία, η άσκηση, η διατροφή. Το πρώτο που χρειάζεται να κάνουμε είναι η επίσκεψη σε έναν γιατρό. Δίνουμε αναλυτικά το ιατρικό μας ιστορικό και περιγράφουμε τον πόνο. Ο ειδικός μας κατευθύνει.

Η ΑΣΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ
Είναι σημαντικό, τα άτομα με χρόνιους πόνους να μένουν φυσικά δραστήρια. Η ξεκούραση – αδράνεια δεν είναι θεραπεία, αντίθετα μπορεί να κάνει τον πόνο χειρότερο. Έρευνες έχουν δείξει ότι η ήπια άσκηση, αποδεσμεύει σεροτονίνη – “την ορμόνη της ευτυχίας”, η οποία επιδρά θετικά στην φυσική και ψυχική μας υγεία και διατηρεί το μυοσκελετικό σύστημα σε καλή κατάσταση.

Πριν αναζητήσεις την αιτία σε ένα ιατρείο, σκέψου την καθημερινότητα σου. Αν η καθημερινότητα σου είναι η καρέκλα ενός γραφείου, ο καναπές μπροστά από την τηλεόραση, το αυτοκίνητο σου για τις μετακινήσεις και η κακή διάθεση από τον εγκλεισμό, τότε ξεκίνα την άσκηση.

Θάλεια Ρουπακιώτη

Advanced Personal Trainer

ΠΗΓΕΣ:▪ http://algologia.org/
▪ ACSM’S Health & Fitness Journals, Peterson James A., March/April 2021

Studio 54 Fitness Academy

Χρόνιοι πόνοι και άσκηση

facebook
instagram
χάρτης
τηλέφωνο
Αρχική

Ο χρόνιος πόνος είναι ένας επίμονος πόνος ο οποίος διαρκεί περισσότερο από έξι μήνες εως και χρόνια. Μπορεί να οφείλεται σε παλιούς τραυματισμούς, μυοσκελετικά προβλήματα, κακή στάση σώματος, κατάθλιψη, συνήθως όμως παρουσιάζεται χωρίς καμιά προφανή αιτία.

Η αίσθηση του πόνου προέρχεται από το νευρικό μας σύστημα και τον εγκέφαλο και είναι συνήθως μια προειδοποίηση του σώματος ότι κάτι δεν πάει καλά. Αν ο πόνος είναι ήπιος , ίσως το πρόβλημα να είναι μικρό, αν είναι ανησυχητικά έντονος θα πρέπει να ζητηθεί βοήθεια από γιατρό.

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ
Ο χρόνιος πόνος συνοδεύεται συχνά από μια ποικιλία συμπτωμάτων όπως μυϊκός σπασμός, έλλειψη ενέργειας, κούραση, περιορισμένη κινητικότητα, δυσκολία στον ύπνο, απουσία πείνας. Τα πιο συχνά συμπτώματα χρόνιου πόνου είναι ο πονοκέφαλος, η οσφυαλγία-ισχιαλγία, πόνοι στην πλάτη, στον αυχένα, στις αρθρώσεις και στους μύες. Το αποτέλεσμα είναι η εκδήλωση ψυχολογικών ξεσπασμάτων όπως ανησυχία, φόβος και κατάθλιψη.

Όταν ζούμε πονώντας για μεγάλο χρονικό διάστημα, η κατάσταση μπορεί να γίνει χειρότερη. Ο πόνος περιορίζει την καθημερινότητα του ανθρώπου, τον αποτρέπει από απλές δραστηριότητες και τον οδηγεί στην εσωστρέφεια και την αποθάρρυνση.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Η αντιμετώπιση μιας τέτοιας κατάστασης θα μπορούσε να είναι η ψυχολογική υποστήριξη, η φαρμακευτική θεραπεία, η φυσικοθεραπεία, η άσκηση, η διατροφή. Το πρώτο που χρειάζεται να κάνουμε είναι η επίσκεψη σε έναν γιατρό. Δίνουμε αναλυτικά το ιατρικό μας ιστορικό και περιγράφουμε τον πόνο. Ο ειδικός μας κατευθύνει.

Η ΑΣΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ
Είναι σημαντικό, τα άτομα με χρόνιους πόνους να μένουν φυσικά δραστήρια. Η ξεκούραση – αδράνεια δεν είναι θεραπεία, αντίθετα μπορεί να κάνει τον πόνο χειρότερο. Έρευνες έχουν δείξει ότι η ήπια άσκηση, αποδεσμεύει σεροτονίνη – “την ορμόνη της ευτυχίας”, η οποία επιδρά θετικά στην φυσική και ψυχική μας υγεία και διατηρεί το μυοσκελετικό σύστημα σε καλή κατάσταση.

Πριν αναζητήσεις την αιτία σε ένα ιατρείο, σκέψου την καθημερινότητα σου. Αν η καθημερινότητα σου είναι η καρέκλα ενός γραφείου, ο καναπές μπροστά από την τηλεόραση, το αυτοκίνητο σου για τις μετακινήσεις και η κακή διάθεση από τον εγκλεισμό, τότε ξεκίνα την άσκηση.

Θάλεια Ρουπακιώτη

Advanced Personal Trainer

ΠΗΓΕΣ:▪ http://algologia.org/
▪ ACSM’S Health & Fitness Journals, Peterson James A., March/April 2021

Πού θα μας βρείτε;

Κάντε κλικ για να δείτε το χάρτη

Studio 54 Fitness Academy

Διεύθυνση: Σπετσών 18,


Τηλ. Επικοινωνίας:Τηλέφωνο »
Πώς να έρθετε: Οδηγίες »

Επικοινωνία με Studio 54 Fitness Academy

Το μήνυμά σας στάλθηκε επιτυχώς!
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!
Συνέβη κάποιο σφάλμα, παρακαλώ δοκιμάστε ξανά.
Παρακαλώ συμπληρώστε το Όνομα
Παρακαλώ συμπληρώστε το Επώνυμο
Παρακαλώ συμπληρώστε ένα έγκυρο email
Παρακαλώ συμπληρώστε ένα έγκυρο τηλέφωνο
Παρακαλώ επιλέξτε πακέτο προσφοράς
Παρακαλώ συμπληρώστε το μήνυμά σας
*Όλα τα πεδία ειναι υποχρεωτικά
Επικοινωνήστε μαζί μας!